Få hjælp til facebook annoncering på flere sprog

By:

Hvis din virksomhed har Facebook sider på flere forskellige sprog, bliver de sikkert bestyret af flere forskellige mennesker, der kan de sprog, men det er vigtigt, at en række af de informationer, der kommer ud til brugerne er de samme. Det gør, at jeres virksomhed fremstår som en helhed. Kunderne har for eksempel ikke lyst til at høre om, at de på den engelske Facebookside har fået nogle rigtig gode tilbud, mens dem, der følger den danske Facebookside, slet ikke har hørt  om dem. 

Det kan være, at I selv kan finde en strategi til at løse det, men for nogle er det svært og tidskrævende. Det giver derfor god mening at hive nogle professionelle ind. Det kan for eksempel være bureauet We Are Humans, der har stor erfaring med Facebook Annoncering. De kan hjælpe jer med at blive mere synlige på alle jeres profiler på Facebook på tværs af de forskellige sprog. De kan også hjælpe jer med, at I kan få det samme indhold ud på jeres sider. Det giver gode muligheder for at lave en kampagne, der rammer flere forskellige lande. Eller måske hele verden, hvis jeres virksomhed er så stor. 

Facebook annoncering handler først og fremmest om, at I når ud til så mange som muligt – af dem, der er relevante for jer at nå ud til. Fordi man liker og deler en masse ting på Facebook, er det nemt at finde ud af, hvad den enkelte bruger synes godt om eller er interesseret i. Det er derfor en mulighed for at målrette jeres markedsføring til dem. På den måde når I ud til dem, der vil være allermest interesserede i jeres produkt eller services.

Det kan for eksempel være, at I er et rejsebureau. Så vil I gerne nå ud til alle dem, der er interesserede i at tage på jeres rejser. På facebook findes der mange grupper, der handler om at rejse, og det er derfor en god mulighed for at finde frem til dem, der godt kan lide at rejse. Det vil  højst sandsynligt være dem, der er mest tilbøjelige til at tage på en af jeres rejser. 

Hvis I henvender jer til en bestemt målgruppe, for eksempel unge der er i gang med et sabbatår, er det også muligt mere specifikt at henvende sig til dem, da man jo på Facebook skriver, hvor gammel man er. Det er derfor en mulighed for at få flere besøgende på jeres hjemmeside og ultimativt flere kunder.