Hyr onlineekspert til at styrke virksomhedens synlighed online

By:

For virksomheder er det utrolig vigtigt med synlighed online, så kunderne kan finde dem. Ellers få de ikke mange besøg på deres hjemmeside, og kunderne går i stedet til konkurrenterne. Hvis en virksomhed gerne vil øge sin synlighed og dermed salget af produkter og ydelser, er det derfor en god idé at få hjælp til det ved at hyre en onlineekspert. Mohammad Dadkhah er en af Danmarks dygtigste onlineeksperter med stor ekspertise inden for AdWords, SEO, Analytics, onlinemarketing og -strategi, og han tilbyder at udføre konkrete opgaver for virksomheder, og han afholder også workshops. Han begyndte sin karriere i 2007 og har hjulpet mere end 1.000 virksomheder, der bl.a. tæller Fullrate A/S, Enalyzer A/S, Ikano Bank A/S, GlaxoSmithKline A/S, Danske Konferencecentre A/S, Scor ApS, Byggecentrum A/S, Bedre Begravelse ApS og mange flere. På hjemmesiden Dadkhah.dk kan virksomheder bestille hjælp fra onlineeksperten, som på en effektiv måde vil øge virksomhedens synlighed og derigennem skabe omsætning, vækst og styrke kunderelationerne. Med den rette søgemaskineoptimering kommer virksomheden højt op i søgeresultaterne, og der kommer en højere trafik på hjemmesiden. Få også hjælp til at opsætte en AdWords-kampagne korrekt, så den virker optimalt, og virksomheden dermed sparer penge. Har virksomheden endnu ikke en professionel Facebook-side, så kan det være en fordel at få professionel hjælp til at oprette én, så virksomheden får større muligheder for at interagere med kunder og styrke kunderelationer via de sociale medier. Hvad enten virksomheden er nystartet eller har eksisteret længe, kan være en god ide at få lavet en Online Marketingplan for vækst, som skaber overblik og hjælper med at fokusere på, hvordan virksomheden kan øge synlighed og omsætning gennem annoncering.

Stor ekspertise og meget kvalitet for pengene

Som virksomhed får man meget kvalitet for pengene, når man hyrer Mohammad Dadkhah til specialistopgaver eller undervisning i AdWords eller SEO, og det vil hurtigt kunne aflæses på bundlinjen. Mohammad Dadkhah har som erklæret mål at være en af de dygtigste inden for sit arbejdsfelt, og han var også den første til at tilbyde workshops inden for emnerne AdWords og SEO i 2010 hos portalen Ivaekst.dk. Efter at hans første bog ’Online Marketing: Den røde tråd’ blev lanceret i 2012, begyndte han at afholde flere kurser om SEO, Analytics og AdWords, som var meget populære. Han har været gæsteekspertblogger hos iværksætterportalen Amino, hvor han i dag har sin egen ekspertblog. Hans seneste bog ’Marketingbogen 2.0’ er en rigtig god manual til analyse, eksekvering og optimering. MD er direktør for Klikko Aps, som er specialiseret inden for Linkbuilding og Link Earning-kampagner. Han er desuden direktør hos Wordpens ApS, som er Danmarks største netværk af tekstforfattere, der hver måned løser mere end 500 opgaver alle typer af virksomheder.

Posted in: online ekspert